5 Ekim 2010 Salı

START...

Giriş/im..
Gayet hızlı bir giriş yaptım bloğuma.. hemen sahipleniyorum elbette :) 'bloğum' :)  her neyse..
Bir şiirimle çıktım sahneye.. bir besmele misali, siftah benden gerisi sizden -takiplerinizle- sevgili dostlar..
Öncelikle bloğumun ismini sizlere açıklamayı bir borç bilirim kendime.. İsis; "şiir tanrıçası" demektir.. bu sayfada şiirlerden çok fazla yararlanacağımızdan dolayı bu ismi uygun görmüş bulunmaktayım.. sizi biraz da olsa 'daily life' sıkıntısından uzak tutma ve herhangi bir mısrada kendinizi/benliğinizi buldurma niyetindeyim.. hem ben yazacağım hem de o eşsiz yazar ve şairlerimizi sizlere sunacağım.. biraz rahat nefes almak, biraz farklı dünyalara savrulmak, kimi zaman hüzünlenmek, kimi zamanda maziye dönüş yapmak istiyorsanız; ben burda olacağım ... hoşçakalın.. hoşça kalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder