21 Ekim 2011 Cuma

YAR'dan Adam..





Kış ortası..

Ellerimiz buzlaşana kadar kardan adam yaptığımız,
Yahut yapmaya niyetlendiğimiz halde cesaret bulamadığımız günlerdendi..
Tarih olarak hatırlamam lazım ise düşünmek icabet eder;
Aylardan Ocak,
Ama Şubat da denebilir hani.
Öyle sonuna denk gelmişsin ki, sanki her şeyi özetler gibi
Bir sonu başlangıç, başlangıcı ise aslında bir sona dönüştürmek ister gibi..
Ayın 31’i..
Ben uzak memleketten, sen ise gurbet elden gelmişsin bu şehre o günlerde
Şehr-i İstanbul’a..

3 rakamını sevdiğinden midir bilmem ama
vuslatı bekleyişimiz bile 3 ayı geçikti..
tıpkı el ele vereceğimize 3 eylülde karar verişimiz gibi..

ya da tam da bahsettiğim gibi sonları seviyor olmalısın sen;
3üncü ayın sonuna yaklaşılan ayrılık vakti
Ve dönüş için beklenilen Ocak sonu deliliği..

Sahi ya ilk kez mi aramıştın beni o gün yoksa aradığın yüreğim miydi?
Sesini duymaya korkar olan duyularım, her zamanki gibi nazikti
Ve yavaşça reddetti sesini..
Oysa duyulsaydı sevgilinin nefesi
Kardan adam eriyecek, yardan adam bir kez daha sineye girecekti..

Hani bir de evime kadar gelişin;
Hatta evimi yanlış öğrenip karşı apartmanın penceresinde göz gezdirişin,
Hatta kımıldyan perdenin arkasında beni bekleyişin..

Oysa ne çok istemiştim ellerine sarılıp yüreğine dokunmayı,
Perdeyi aralayıp sana kavuşmayı..

Şimdi bir düşündüm de neden yazıyorum bunları ?;
Yine gördüm de beni beklediğin köşeyi;
Ocağın sonu, ayrılığın hüznü, yaşanmışlıkların hatırası ve bir de dönüşünün neşesi..

Ve seni aylar sonrasında gördüğüm o yeri,

Her nefes almaya çıkışımda nefesim olmadan görmeyi

İstemiyorum artık kışın gelmesini, Ocağın bitişini..



 Hanife Şişen
2011.

1 yorum:

  1. İçerik-Başlık : Sivil Toplum Kuruluşlarına Destek

    Assos Diamond, Türkiye'nin dört bir yanındaki sivil toplum kuruluşlarına destekçilerinin aracılığıyla Facebook üzerinden ulaşıp, onlara destek veriyor.

    İlk zamanlarda sadece kullanıcıların arkadaşlarıyla iletişimde kalmak, hoş vakit geçirmek amacıyla kullandığı Facebook, artık bazı büyük firmalar için en çok tercih edilen iletişim kanalı olarak gösteriliyor.

    Bu bilince sahip bir marka olarak Assos'ta dev projelerini Facebook üzerinden geliştiriyor. Facebook aracılığıyla 2. sosyal sorumluluk projesini hayata geçiren Assos, sosyal duyarlılığı yüksek bir marka olarak başarılı projelere imzasını atmaya devam ediyor.

    Assos "Gönülden Bağlıyım" projesi ile Türkiye'nin dört bir yanındaki 1000'e yakın sivil toplum kuruluşuna, takipçilerinin desteğiyle ulaşmayı amaçlıyor. www.facebook.com/assosonline
    adresinden yürütülen kampanyada, takipçilerin destek vermek istediği STK'yı belirleyip destek ver butonuna tıklamaları yeterli. Desteklenen STK'lardan minumum 3000 desteğe ulaşan ilk 30 STK'nın bilgisayar, yazıcı gibi ofis malzemeleri Assos tarafından karşılanıyor.

    Assos milyonlarca kullanıcıya ulaşıp, hem onları yeniliklerden haberdar etme hem eğlendirme hem de kendilerinin de destekleriyle topluma yararlı çalışmalar yapmak gibi bir çok faaliyeti Facebook aracılığıyla başarıyla yürütebilen bir marka olarak, bu yönde sürdürülebilir çalışmalarına hız kesmeden devam etmeyi hedefliyor.

    Sizde kuruluşlara destek veriniz .

    Mert

    YanıtlaSil